Tram 10 del GR2: Seva – Aiguafreda

El dia 15 de febrer a les set del matí, 45 membres de la Secció de Muntanya vam sortir per anar a fer l’últim tram  del GR2.

Aquest sender de gran recorregut surt de la Jonquera i acaba a Aiguafreda. Han sigut 10 etapes, totes elles molt boniques , passant per les comarques de l’Alt Empordà,  la Garrotxa i Osona.

Aquesta constava de 15,5 km i cap dificultat.

Vam esmorzar a Seva i cap a dos quarts de deu començàvem a caminar. Després d’una pujada no massa forta vam arribar a el Brull, un petit poblet de molt pocs habitants, però amb una església romànica molt maca dedicada a Sant Martí. Just al costat, en un turonet, hi ha les restes del castell, del que sols en queda  dret un petit tros de paret.

Al cap d’unes dues hores, al costat del camí s’hi troba el Dolmen de Can Serra de l’Arca. Molt interessant.

L’excursió va passar molt de tros per pista, només de tant en tant en sortíem per passar per algun senderó, però el paisatge i la vegetació eren fabulosos.

En arribar a Aiguafreda, com quasi  bé sempre que acabem un altra fita (ja és com una tradició), ho vam celebrar amb un dinar, que va ser molt animat.

De tornada ja vam parlar del proper sender, que si no hi ha rés de nou serà el GR99; Aquest  sender comença a Mequinensa i acaba al Delta.